Álláslehetőségek

Álláslehetőségek a Geniumban

 

Álláslehetőség

EGÉSZSÉGÜGYI ASSZISZTENS

 

 

Szeretne egy olyan magán egészségközpontban dolgozni asszisztensként, ahol a legjobb feltételekkel, a legjobb eszközökkel végezheti munkáját, és meg is becsülik azt mind emberileg, mind anyagilag? Legyen a munkatársunk a TritonLife Medical Center Geniumban!

A TritonLife Medical Center Genium elsősorban női és férfi egészségközpont, nőgyógyászati, szülészeti, magzati diagnosztikai, urológiai, andrológiai szakirányok mellett kardiológiai, radiológiai, immunológiai, infektológiai, fül-orr-gégészeti, orvosesztétikai rendelések gazdagítják a szakmai palettát. Egészségközpontunk a hét 6 napján, reggel 8 és este 8 között nyújt magánellátást Zuglóban (Thököly út 137.), családias, barátságos környezetben. Egészségügyi asszisztenseink 30 orvos munkáját, illetve pácienseink elégedett kiszolgálását segítve.

Főbb feladatok:

  • egészségügyi asszisztensi feladatok önálló végzése,
  • orvosi asszisztencia,
  • vérvétel,
  • leletkezelés, dokumentáció, adminisztráció.

Szakmai elvárások:

  • egészségügyi asszisztensi, ápolói vagy szülésznői végzettség,
  • érvényes működési igazolvány (EEKH kártya), illetve Magyar Egészségügyi Szakdolgozói Kamara (MESZK) tagság,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • kommunikációképes angol nyelvtudás.

Előnyt jelent:

  • magán egészségügyben szerzett tapasztalat.

Személyiségbeli elvárások:

  • felelősségtudatos, precíz, önálló munkavégzés,
  • jó kommunikációs és együttműködési képesség,
  • megbízhatóság,
  • ügyfélorientált attitűd.

Amit kínálunk:

  • barátságos munkahelyi légkör,
  • korszerű, csúcstechnológiával felszerelt munkakörnyezet,
  • fiatalos, dinamikus csapat,
  • továbbképzési, fejlődési lehetőségek és ezek támogatása,
  • versenyképes, stabil jövedelem.

Jelentkezés:

  • fényképes önéletrajzzal és rövid motivációs levéllel, a fizetési igény megjelölésével e-mailben: hr@tritinlife.hu, 2020. október 26-ig.

 

Állás: részmunkaidős pénztáros – recepciós munkatárs

napi 4 órában, délutáni munkavégzéssel

 

A Róbert Genium Egészségközpont munkatársat keres részmunkaidős pénztáros-recepciós munkakörbe.

 

Feladat:

  • egészségközpont pénztárában napi feladatok ellátása: számla készítése, pénz kezelése, napi zárások, pénzfeladások, házi pénztári teendők ellátása,
  • vevő számlák postázása, szállító számlák rendezése,
  • költségtérítések kifizetése, nyilvántartása,
  • páciensek koordinálása.

 

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Excel)
  • pontosság, precizitás, alaposság,
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs képesség

Előnyök:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • idegen nyelvtudás

 

Amit kínálunk:

  • heti 20 órás munkaidő, hétfőtől péntekig délutáni műszakban,
  • korrekt fizetés,
  • határozatlan idejű foglalkoztatás a Munka törvénykönyve szerint,
  • kulturált munkakörülmények, jó fej csapat,
  • magán egészségügyi szolgáltatások kedvezménnyel

 

Jelentkezési határidő: 2020. február 29.

Munkakezdés: akár azonnal

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@robertkorhaz.hu e-mail-címre várjuk.